Wednesday 26 February 2014

im just a girl.

  hei.. im here :)

Saat yg paling bahagia adalah apabila org yg sy sayang tersenyum Tetapi Lebih membahagiakan apabila sayalah penyebab disebalik senyumannya itu :)

Benci di bibir bukan bermakna benci di hati . Kadang saya cakap benci, namun hati masih sayang. begitu juga dengan dia . yaa :) Cinta itu bermaksud saya memberikan hati saya kepada orang yang saya sayang :) yg menjadi sebahagian dari hidup saya :) dan terpaksa yakin bahawa orang itu tak akan menghancurkan saya!! semua harapan sy letak terlalu tinggi untuk dia :') Cara terbaik mencintai dia adalah dengan menjauhinya seketika jika stress. Kemudian dekati dengan kemanjaan. Lalu berdoa pada pemilik hatinya..mulai saat ini saya berjanji dalam cinta saya bersama dia, tidak akan biarkan telinga mendengar apa yg tak dilihat mata ini. Jgn biarkan mulut saya mengatakan apa yg tak dirasa hati saya :) jauhkan ego dan lebihkan kemaafan dan terima denga hati terbuka setiap perbutaan yang tidak disegajakan berlaku :)
saya menpunyai impian dan begitu juga dengan orang sekeliling saya.. Impian saya ialah dicintai dan mencintai sehingga lupa bagaimana caranya berpisah :') kadang saya terlalu mengharap dekat kau Sampai saya sendiri Tidak peduli Tidak ambil kisah Yang kau sudah Sakiti hati saya tanpa sedar :') Marah marah seorang perempuan akan berakhir dengan menangis. Kalau tidak reti hendak memahami, cukuplah kau menghargai tanpa membalas setiap perbuatan yg saya lakukan tanpa sedar yang saya sendiri telah menyakit kau.. saya benci apabila pass menghantui saya dan saya ingin belajar dari kesilapan * couple Bertahun-tahun Break Hanya Sesaat' *Jgn putuskan hubungan yg lama hanya kerana pergaduhan yg sekejap krn ia menjadi tidak bermakna :')

No comments:

Post a Comment